Sortida de natura per conèixer el Delta del Llobregat
Información general
Un matí de contacte amb la natura a un espai proper a Barcelona però molt desconegut.
En l'entorn del tram final del riu Llobregat hi trobem els principals ambients deltaics. Recórrer els seus itineraris és endinsar-se entre canyissars i prats humits, salobrars i jonqueres, platges amb vegetació dunar i un petit bosc de pi pinyer. A les aigües tranquil·les de l’estany de Cal Tet, es poden observar ànecs, fotges i cabussets.
Si vols conèixer aquest espai natural, participa a la visita guiada que es farà el diumenge dia 11.
------
- Lloc i hora de trobada: 10.00 h. Sortida de l'Estació de Centric (L9 Sud), al Prat de Llobregat
- Coordina l'activitat: Marcel Munné.
- Preu: 5.00 € per a les persones associades i 10.00 € per a les no associades. (* Si encara no ho has fet pots associar-te a l'ACPAS a través d'aquest formulari).
- Nivell de dificultat: fàcil.
------
OBSERVACIONS
- Recomanem portar: repel·lent de mosquits, beguda en envàs reutilitzable i, preferiblement, gorra, ulleres de sol, i prismàtics si voleu.
- Si tens algun imprevist, si us plau, contacta amb l'ACPAS (hola@acpas.org) amb una mica d'antelació, per no alterar la marxa normal de l'activitat. Gràcies per la vostra col·laboració.
[Imatge: Equipatge de mà]
Información útil
Puntos destacados
- 2 horas 30 minutos
- En persona
Política de reembolsos
No se hacen reembolsos
Ubicación
Centric
Plaça Catalunya s/n
08820 El Prat de Llobregat
¿Cómo quieres llegar?
